divendres, 2 de setembre del 2011

JO ABJURO


Jo, en Carles, el que havia lluitat contra la dictadura, el que havia blasmat d’en Franco i totes les seves camarilles, obres i malànimes, el que en la transició va posar les seves esperances en una Espanya Democràtica, el que fins avui pensava que encara hi havia un marge per la confiança, el que per QUATRE vegades havia promés lleialtat a la Constitució i al Cap de l’Estat, MANIFESTO que, davant del menyspreu del PPSOE, al meu país i a la meva persona :

ABJURO, perquè m’han enganyat.
ABJURO, perquè em sento traït.
ABJURO, i els engego a fer punyetes.

Sóc lliure ara i em sento alleugit a l’hora de comunicar-vos la meva decissió. L’única lleialtat que em mourà des d’aquest moment, serà només amb la meva ÚNICA PÀTRIA i amb la meva bandera.

A dos de Setembre de 2011.


Del Google galileo.jpg
Tribunal Eclesiástico da Inquisição 012 Galileu.jpg - Download this image




3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs et felicito Carles! és una bona decisió...

La Sierpita ha dit...

I docs, qué t'ha passat?

Assumpta ha dit...

Això hauríem de fer tots, pacíficament, però fer-ho. Sense dubtes.