dimecres, 18 de gener del 2012

SÓC FELIÇ


Fa quasi un mes que no m’arriba el senyal de la televisió. Només m’arriben emissions del que en podríem dir emissores escombraries. TV5, Intereconomia, Teletaxi, ...he arribat a la conclusió que potser sigui millor així, gaudint del silenci i trobant la pau. L’únic canal que es pot veure és el Vuit del grup Godó, i la veritat és que també em sobra. Estic de crisi fins el cap d’amunt, quan vinguin els Mossos a desnonar-me els hi diré que passin, els hi donaré les claus i que m’avisin si troben comprador per la casa.

Fa cinc mesos vaig donar-me de baixa de Canal Plus. No ho accepten, volen que pagui la merda que ofereixen vulgui o no vulgui i si no em condemnaran a les penes eternes de l’infern de les cabretes. Segurament deu ser que se m’acosta la crisi dels setanta anys. Podria ser, que com que no vaig passar la dels cinquanta ... ara tot se m’ajunta.

5 comentaris:

Assumpta ha dit...

Pensa que si hi ha algun programa especial que t'agradi, el pots veure per Internet. A mi, no poder-la veure només em sabria greu pels partits del Barça (els que dóna TV3 en obert, que els altres ja no els he vist mai)

La foto és molt maca, ha de ser tan relaxant passejar per aquí...

A mi em va costar gairebé llàgrimes poder abandonar Movistar... No hi ha res pitjor que un "contracte" amb una companyia d'aquestes fastigosament poderoses. Però ho vaig aconseguir. Com diria en Pep, hem de persistir. Sort!! :-)

Joana ha dit...

Jo també estic de crisi fins el cap d'amunt. Per que no et deixen donar de baixa?

Carles Casanovas ha dit...

És que volen que pagui els serveis que no m'han donat. Primer em tallen la senyal, després diuen que els enviï la baixa per burofax, a un número que no admet, ... i van pasant els mesos i cada cop m'envient més amenaces. Volen que pagui fins i tot després de la Baixa,que els donguin per allà on no sona...

Joana ha dit...

Doncs estem ben apanyats!

merike ha dit...

Sense la televisió és millor que sense la cuina! I amb neu. Salutacions cordials des de Finlàndia!