diumenge, 15 de març del 2009

PANS I PEIXOS





Al principi existia el Verb i el Verb estava amb Déu, i el Verb era Déu. Ell estava amb Déu al principi. Totes les coses han vingut a l’existència per mitjà d’Ell...

És evident que St. Joan , apart de ser un apòstol de Crist, era un poeta i jo m’entenc amb els poetes que diuen coses, encara que algunes vegades no puc abastar tot el que em volen transmetre, per les meves escasses limitacions filosòfiques, mentals i pressupostàries. M’agrada Sant Joan, i m’agrada tot el que traspua la seva paraula. És com una música que estova el meu esperit, i el porta en un estat gelatinós i dolç, de dolça melangia, que em fa surar per l’univers dels somnis i
de les utopies en un estat de dolça abstracció.

Sant Joan, hauria de ser cridat per en Solbes, per solucionar la ditxosa crisis.
- Andreu, el germà de Simó li va dir: Aquí hi ha un minyó, que té cinc pans d’ordi i dos peixos; ¿però què és això per a tants? -Feu seure la gent, digué Jesús.

Va fer seure uns cinc mil homes. Aleshores Jesús prengué els pans, i dita l’acció de gràcies, repartí als que estaven asseguts i un cop saciats encara en va sobrar la tira... ale... ale...

Que vingui en Zapatero, en Obama, en Montilla i... que n’aprenguin !...

Imatge del Google:
El milagro de los panes y los peces
646 x 800 - 130 KB - jpg
www.padre-nuestro.net

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

M'encanta Sant Joan!!! Tens tota la raó, era un poeta total i absolutament i, per tant, diuen que el més difícil d'entendre de tots els evangelistes :-)

Quan jo era més joveneta no l'entenia massa (jo sóc més "de prossa") però a base de llegir-lo li vaig anar agafant "el quid" i ara m'encanta.

Si Solbes fos capaç de multiplicar els pans i els peixos... jajaja... seria genial!!

Saps? tinc una nena al grup de Catequesi que té vuit anys i crec que és de les més intel·ligents que he tingut mai... ella diu "Deú enviava profetes als homes perquè fossin bons i es portessin bé, però com la gent no els hi feia cas va dir ara baixaré Jo"

Quan m'ho va dir vaig pensar "Ostreeees!! aquesta acaba d'entendre el Capítol I de Sant Joan, el misteri de la Trinitat, tot d'una tacada!!"...

La xiqueta no diu que Déu va dir "ara enviaré el meu Fill"... no, la xiqueta diu que Déu va dir "ara baixaré Jo"... indubtablement, té clarissim que Jesús és Déu... i que està amb el Pare des del principi...

Em quedo admirada quan ho recordo i ho explico jejeje :-))

Perdona el "rotllo" però és que m'hi has fet pensar jeje :-))

rebaixes ha dit...

Això, Carles, ho podriam enviar o invitar-los a emtentre a l'evangelista, potser sabrien que son tots uns inutils, que les seves paraules no valen res, que sols saben fer passar gana i no atipar a la gent que tenen davall dels seus peus.també als bisbes i companyia, també...Anton. Celebro veureu's per aquí. Això reconforta.