dimarts, 19 d’abril del 2011

EL REI


Jo sóc veí del Rei,
i la meva cosina Joana
no en sap res de monarquies,
i això, que ella n’és la Reina.

N’Albert – el meu amic -,
i cabaler de cal Bonhome,
és va casar amb la “reia” Joana
i van tenir dos prínceps,
Roger el Valent
i Marc el Moter.

La Dana, la seva gossa,
és un ca especial,
una bèstia moixosa,
carinyosa i peluda.

Entra a cal Patxó
i es menja el pinso
de la Mixeta
que és la gata
de la tieta.

I “colorin i colorat”
aquest conte s’acabat...
de moment.

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Hehehehe m'has fet riure amb aquesta història tan original :-))

Aquests dies no tinc temps per passar massa pels blogs (ni pel meu gairebé) però en el fons és bona senyal, vol dir que tinc una petita feineta per fer ;-)

Anònim ha dit...

avui hem estat a c'an l'estsvenet

horabaixa ha dit...

Hola Carles,

I és clar que si. Com un auca i a més força divertida i interesant

Una abraçada