dimecres, 9 de febrer del 2011


Tant em fa que em critiquin,
és igual el què faci o digui.
el resultat sempre serà
el mateix, som insolidaris.

Som catalans,
ves què hi voleu fer.
Se’ns nega fins i tot
la capacitat de demanar,
el dret de sobreviure

Si devem,
encara que volguem
pagar el que es deu,
no tenim dret,
a ser honestos...

Doncs prou,
nosaltres no som
“d’eixe món”,
Els hi donem la independència
i que ens deixin treanquils,
per a poder
canviar d’aire.
Del Google
Guifré el Pilós
580 × 293 - 97 k
- jpgapic.es

1 comentari:

Assumpta ha dit...

Fa unes setmanes em va arribar un correu electrònic, d'aquelles persones que es dediquen a passar correus a tots els contactes i anar fent cadenes... i que no són més que ximpleries.

Doncs bé, això no sé ni quin orígen tenia, però era una llista de coses que havia de fer el govern (espanyol) per acabar amb la crisi... Una de les coses que deia era:

"a los vascos y a los catalanes vamos a darles sólo lo justo"

Em va fer una ràbia!!

Què vol dir això de "vamos a darles" com si fossin ells que ens mantinguessin a nosaltres? com si encara haguéssim de donar-los les gràcies perquè "ens donen molt"?... Si s'emporten els diners d'aquí a carretades!!!

Li vaig respondre a la persona que m'ho havia passat que no m'enviés més burrades. I li vaig dir en un to no massa amable, la veritat. Al menys em vaig desfogar :-))