dissabte, 21 d’abril del 2012

JA SÓC ACÍ

JA SÓC ACÍ.

Fa dies que no en sabíeu res de mi. No m’havia mort; ni tan sols estava malalt, ni caçava elefants al Montseny. Un simple “troianu” m’havia paralitzat l’ordinador i em feia romandre aturat sense poder comunicar amb vosaltres. Preneu-vos-ho com unes vacances. El món no s’ha aturat; el progrés de les espanyes espanyoles ha seguit imparable. La monarquia ha seguit d’una manera “campechana”, donant mostres de la seva honorabilitat i fermesa, conduint per tot Àfrica el seny i la rauxa messetària.

A mi la veritat, és que tan em fot on sigui el Rei Borbó. I tan me fot el que faci el petit príncep i la mare que el va parir a Grècia. Perdoneu la meva insolència i claredat. N’estic fins els co...... , perdó, fins el coco d’aquesta gentussa amb deliris de perpetuïtat a càrrec dels meus diners. Escric així, perquè tinc tot el dret a fer-ho, i jo m’acuso d’haver contribuït després de la mort del gran dictador, d’haver posat esperances en una Constitució que em creia meva, i per força, a un rei.    

Foto del Google

2 comentaris:

Assumpta ha dit...

Boníssima la foto!! :-))

Ai, CARLES, quina gent... quina poca consciència, quina poca vergonya...

Carme Rosanas ha dit...

No saps com m'alegro que no estiguis malalt i que no hagis anat a caçar elefants! les dues coses em semblen bàsiques! :)

Pots ser tan contundent com vulguis ... que per més que diguem i diguem, encara ens quedem curts!