dimarts, 15 d’octubre del 2013

ELLS

El llenguatge de l'ex president Aznar el dia d'ahir, ha precipitat encara més els meus sentiments. Aquest individu em pica i irrita més que un atac agut d'urticària. Sembla pel seu posat i discurs, que estigui per sobre del bé i del mal, malgrat les altres opinions dels seus contrincants. No podria aplicar un xic d'humanitat al seu posat i en el to de les seves paraules?... En política hauríem de posar l'unguent balsàmic i sanador del discurs. Els catalans diem que "parlant la gent s'entén". "Ell" aplica el to de l'amenaça i l'esguard dur, mirant per sota les celles. "Ell" ni mou el llavi superior i cerca el temor com el seu aliat. Fins i tot desqualifica el "seu" president del "Gobierno", dient-li que no ho fa bé, que el que fa falta és treure la força, per obligar als equivocats catalans a tornar a la drecera del "Nacional Entendimiento", que és l'únic i el bo.

Fins ara, jo deia que "nosaltres" teníem un problema. Avui , deprés de sentir l'ex, al "Presi" i al nostre President, parlaré només de nosaltres, de vosaltres els propers, però no d'"ell". Em fa al.lèrgia.

1 comentari:

horabaixa ha dit...

Hola Carles, que'n feia de dies que no venia per el teu Rocar.
El senyor de la foto, no m'agrada gens, fa por, menteix. Justament semble que ens doni l'absolució.

Espero estiguis bé. Una abraçada