diumenge, 23 d’octubre del 2011

ESTIC FOLL.

Quasi bé amb setanta anys, quatre fills, quatre néts i una dona preciosa, estic escoltant pel Canal 33 una audició de tangos desde Buenos Aires, per l’Orquesta Filharmónica d’aquesta capital, dirigida pel meu bon amic Daniel Barenboim. Fantàstic...”El dia que me quieras”, "La cumparsita","Mi Buenos Aires Querido", "Volver"... i torno, i ploro, i la nostàlgia em corprèn, i penso que tot no està perdut, i que val la pena haver viscut prop de vosaltres.

M’he aixecat, i malgrat que ahir, com cada dia, vaig cruixir-me de tant caminar, m’he marcat un tango tot solet, a la meva mansarda, amb la meva follia.

Senyor, gràcies per a permetrem ballar com un il.luminat, un tango a la meva mansarda, giravoltant-me, rebel.lant-me i estant segur que encara sóc jove.

Foto: del Google

6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

A vegades estar foll, és estar més lúcid que mai.

Que duri la teva joventut i les teves ganes de ballar, Carles!

Molt bon diumenge, amb música de tangos!

Carles Casanovas ha dit...

Gràcies Carme, després de tot el que he passat, ara visc el meu espai d'eternitat.

Assumpta ha dit...

M'ha fet gràcia el teu post perquè jo porto una setmaneta escoltant constantment rock dels anys 50 (que no havia nascut) i també intento ballar-lo sola, cosa que després em deixa coixa una bona estona perquè tinc artritis i se'm posen els genolls fatal... però... m'ho passo tan bé que penso que m'és igual si després vaig coixa!! :-))

Endavant, CARLES, amb la teva joventut, gaudint de moments de passar-ho bé! :-))

Carles Casanovas ha dit...

Assumpta, jo vaig ser un jove rocker. I ballant les portava bojes. La llàstima es que s'hi han tornat, però jo encara estic boig per a elles!

rebaixes ha dit...

I no vas agafar la crossa o l'escombra per fer veure que abraçaves la parella ?
Ens tornem infant per que sempre ho hem sigut i no sabem deixar el ritme. Et felicito ... Un tango !!!Ens deien que era un b all inmoral... Qui s 'ho creia ? Anton

Carles Casanovas ha dit...

Les arrambades han estat mai inmorals?. Era la font dels únics pecats que dónen la vida. Visca El Tango!!!