dijous, 27 d’octubre del 2011

NOMÉS VAL 60 CÈNTIMS.



Sempre la mateixa cantarella, amb vuitanta anys res ha canviat; els mateixos vicis, les mateixes pors, idèntiques prevencions. És com un banyarriquer que no para, i nosaltres amb paciència de Job, anem desbrossant el camí tossut d’un futur que no volen entendre. El camí que ens volen negar. Doncs bé, haurem d’anar per la drecera, no podem esperar més. Potser quan Escòcia sigui lliure, més amunt, cap al Septentrió, i propers a les boreals Aurores, trobarem el mitjà sense amenaçar-nos, de dir Adéu Espanya. Bon dia Sepharad.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia amic, per fi fracies a la Dolors espero que ens podrem comunicar.
Del que publiques et puc dir que jo miro mes el futur cap Europa
que la sempre dependencia del estat espanyol
Per desgracia no estem a la Gran Bretanya, ni som Escocia ni Irlanda
l'enric

Carles Casanovas ha dit...

Benvingut a casa Enric, benvingut a Europa.

Assumpta ha dit...

Quines ganes que tinc de poder dir "Adéu, Espanya!!", quines ganes!

Fa uns dies vaig deixar un comentari a un vídeo de YouTube en que parlava en Pep Guardiola i molta gent del país veí l'insultaven per manifestar-se independentista. El meu comentari era educat. M'ha contestat un amb una col·lecció d'insults que no vulguis saber... Ells són així.

Carles Casanovas ha dit...

No tots son aixís, però no ens entenen, ni ens volen entendre.
La mamella és tant abundant...

Assumpta ha dit...

Tens raó, no tots són així :-)

Hi ha un concurs de La 2 de TVE que m'agrada, es diu Saber y Ganar i, malgrat que els premis són molt petits en comparació amb altres concursos on es regalen milions, trobo que està bé.

Tinc comprovat que tota la gent que hi participa és maca, gent inte·ligent, molt intel·ligent, però senzilla, no són presumits... hi ha concursants de tot l'Estat espanyol... tots em cauen bé sempre, ja poden arribar d'Andalusia, de Madrid, de Múrcia, de Cantàbria...

Serà una tonteria, però quan em trobo energúmens com el que vaig dir a l'altre comentari, doncs m'agrada pensar en aquests del concurs (potser serà per això que he dit, que són intel·ligents...)