diumenge, 27 de gener del 2008

A LA MEVA MARIA

Quan vaig saber que la meva jove estava prenyada no sabia el sexe del nadó que venia ....


A LA MEVA MARIA.

Ara quan s’acosta el Nadal,
obre els ulls fill meu,
fill del meu fill.
Contempla el sol de l’albada,
escolta les musiques del món
i olora els perfums de Tiana.

Vine amb l’avi,
caminarem pels seus caminois.
Als Nou Pins hi cercarem l’espai,
i el príncep del Verd
ens guiarà fins a la mar.
A la Mediterrània, hi coneixeràs
el Rei del Blau.
Pujarem a la Cartoixa
fins trobar les Fonts del Temps.
Anirem cap Alella
on neix el dia
i a Coll de Vendrans
hi trobarem la teva aura.

Vine amb l’avi,
fill meu,
fill del meu fill.
Escolta aquests batecs
tant profunds,
són de la mare...
Els seus sospirs
son l’aire del color dels camps.

Quan vinguis al món
l’avi haurà plantat
totes les roselles.
Digues-li als teus
pares que sembrin
llavor de ginesta.
Vull veure el roig i el groc
a totes les muntanyes de Tiana.

Tiana, 1999