dissabte, 27 d’octubre del 2007

M'HE COMPRAT UNA PANTALLA

Avui m’he comprat una pantalla nova. És una passada, panoràmica i amb música “sunsurrun”. Un nou ratolí i un teclat que t’hi pots morir. Ara no em cal picar com un desesperat, ni tenir necessitat d’anar a la farmàcia per Vàlium, després de borrar-se’m una pàgina de manera inevitable.
Avui és un dia de reflexió. La meva dona ens ha fet per a dinar un trinxat de La Cerdanya que ens ha deixat a tots més que satisfets, acompanyat de botifarres de La Roca a la planxa, una menja amb gens de colesterol. Quina migdiada de llit!
Demà és un dia de meditació i d’oració, perquè la meva dona per anar a treballar a Castelldefels, ha d’agafar el tren el dilluns. Què passarà... a “ quién dedicará su tiempo libre"?. A quin esvoranc caurà? A on? Es parla que ara ens enviaran un altre Virrei. En Morlan no saben, si ingressar-lo al frenopàtic o que faci una estada a galeres. Tot a compte dels pressupostos generals de la Generalitat. Ara només falta que els conductors dels autocars, ens facin vaga. L’altre dia un d’ells, va comentar-me que –“si esto dura demasiado tendremos que pedir una prima por G.P.S. I aixó que és ?
“Los dias pasan y yo no veo a mi parienta”!
G.P.S.? Si hombre, si, “gastos propios del sexo”.